Äntligen

Har hunnit så mycket i helgen , men det finns fortfarande lite kvar att göra. Det bästa av allt är att jag äntligen är klar med alla julklapps inköp. Så skönt att slippa trängas i sista minuten, men det kanske blir en sväng innan jul på stan trots att jag är klar. Kommer ju behöva att ha med mig en mängd grejer hem, så att jag inte saknar något. Phu och när ska jag hinna packa och städa, allt kommer nog ske samma dag som jag åker hem. Fast allt det där är ett senare bekymmer och skulle de vara så att jag glömt något så får jag väl ta mig en sväng hemmåt, för det är ju inte allt för långt att åka. Nä nu måste jag fortsätta med mitt pluggande ska snart vara i skolan , och träffa mina gruppkamrater.

// Carro //  


Kommentarer
Postat av: christina

Hej Carro! Såå kul att vi träffas snart. Längtar.
kram, mamma

2006-12-19 @ 08:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0