Det är så vackert

Har inte hunnit skriva så mycket här under helgen då jag har haft fullt upp med jobb och skola. Sen så har bara dagarna bara gått, tiden går ju så snabbt ibland. Då jag just kom hem från gymet och passerade stan så här i mörkret så insåg jag hur fint det är med allt julpynt, det gör en himla stor skillnad. Här i stan har man satt lampor i träden och shopping centren har också fått sin beskärda del. Vår lägenhet han också bli julpyntad innan advent och dett tack vare att min älskling och hans föräldrar hade energi kvar i helgen, efter sitt julklappshandlande. Det här är vad jag gillar bäst i lägenhet vårt fina hjärta, för det lyser upp så fint.
Det är så vackert

Nä nu ska jag gå och se på Prison Break och dricka glögg samt doppa pepparkakor.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0