Julkorten rullar in ..

Ja så är det jul igen snart och lite snö har vi fått här i Västerås så lite julstämning känner man ju. Sen har julkorten börjat rulla in och då är det inte långt kvar till jul , när dessa kommer. Tyvärr så har jag haft så mycket att göra så jag har inte hunnit skriva några julkort i år och jag har varit för upptagen med mitt plugg så jag har inte haft tid att prata i telefon. Så jag ber om ursäkt till er som känner er bortglömda eller avsnästa. Har hela julen på mig att prata med er, och det känns särskilt som en person behöver säga ett och annat. Men den personen är inte den mest pratglad och vill gärna inte prata om känslor, men lite ska ja allt dra ur dig, för det är aldrig bra att bära på för mycket.

Nä nu ska jag fortsätta med min hemtenta som jag sitter och skriver på i denna stund.

Nu är det bara två dagar i skolan kvar... På torsdag ska jag fira med att sova....


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0