Tänk redan 1 december..

Nu är det inte många dagar kvar tills jag får ta jullov, om jag räknar bort den här dagen så är det bara 21 dagar kvar tills jag kan ta jullov. Min syster ringde mig imorse och fråga fall jag var ledig imorgon och hade lust att köpa lite julklappar. Tyvärr så går det ju inte då jag ska jobba och på kvällen så ska jag och min älskling och hans föräldrar gå på bio. Vi ska gå och se den nya bond filmen och så ska vi äta mat, det blir nog jätte mysigt. Så det jag ska ägna kvällen åt är att städa och kanske börja julpynta lite smått. Men som sagt får se hur mycket jag hinner, ska eventuellt också försöka hinna ner på stan och köpa en julklapp till min mamma. Fick syn på denna grej imorse och kännde att det här måste jag verkligen köpa till min mamma. Som sagt för att jag ska hinna med allt som jag vill göra så är det bäst att jag sätter lite fart..

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0