En helt vanlig dag för mig

Dagen började med att jag gick min morgon promenad, och då jag inte behövde vara i skolan först klockan 9.15 så passade jag på att gå lite längre. Det är ju så skönt att bara ta sig en promenad innan frukost och så hinner jag bli riktigt hungrig.

Sen så var det hårt arbete som gällde, och det går väl si så där med allt, känner mig inte riktigt stressad ännu men det börjar komma krypande. För lyssnar jag på hur långt det andra grupperna har kommit så börjar dom dra ifrån. Det blir ju inte heller bättre av att vi är den grupp som har flest Cad-ritningar att göra. Men som sagt klart hinner man ju alltid , sen är det bara frågan på vilket sätt man tar sig ditt.

Efter skolan så var jag på gymet, gick först 40 min i trappmaskinen för att sen köra igenom mitt ordinarie pass. Det var skönt att bara släppa tankarna för ett tag och framför allt slippa sitta still. Sen bar det av hemmåt och jag har nu faktiskt varit så duktig och börjat på min individuella inlämnings uppgift och har hunnit göra klart en punkt av hela sju stycken. Sen mitt i allt så ringer min mormor och jag blir så glad. Var ett tag sen jag hörde från dom, och som tur var så verkar allt vara bra med dom. Nu är det bara att hålla tummarna för att det fortsätter att vara så. Jag hoppas verkligen att jag kan komma och fira morfar nu i december. Fast jag vet att jag måste sätta skolan i första hand, och det är ju inte så fruktansvärt långt kvar tills jag blir klar.

Min kära mormor och morfar
Min kära mormor och morfar..

Nä nu ska jag fortsätta och plugga lite mer innan det är dags att sova, är ju en dag imorgon med ännu mera pluggande. Sen så är det ju världens bästa program på kvällen nämligen OC.

// Carro //


None

Kommentarer
Postat av: Minna the one and only :)

Skulle bara meddela att jag nu är

BACK ON TRACK :) lr iaf nästan

PUSSS

2006-11-29 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0