Första dagen som bloggare

Så har man äntligen skapat en blogg. Verkar bra allt mycket enklare än att göra en hemsida med hälp av koder. Ska försöka skriva i min blogg så ofta som jag hinner. 

Ska jag sammanfatta min dag kort så skulle jag göra det så här:  Den har varit helt underbar.  Det känns som jag har läget under kontroll och jag har fått två goda pratstunder med två härliga personer. Sen så  kom ju min kära syster ut på msn, så nu har jag pratat med ytterligare en helt underbar person. Älskar dig syrran.  Med det här orden så avslutar jag att skriva för dagen.

// Carro //

Så har man äntligen skapat en blogg. Verkar bra allt mycket enklare än att göra en hemsida med hälp av koder. Ska försöka skriva i min blogg så ofta som jag hinner. 

Ska jag sammanfatta min dag kort så skulle jag göra det så här:  Den har varit helt underbar.  Det känns som jag har läget under kontroll och jag har fått två goda pratstunder med två härliga personer. Sen så  kom ju min kära syster ut på msn, så nu har jag pratat med ytterligare en helt underbar person. Älskar dig syrran.  Med det här orden så avslutar jag att skriva för dagen.

// Carro //
Så har man äntligen skapat en blogg. Verkar bra allt mycket enklare än att göra en hemsida med hälp av koder. Ska försöka skriva i min blogg så ofta som jag hinner. 

Ska jag sammanfatta min dag kort så skulle jag göra det så här:  Den har varit helt underbar.  Det känns som jag har läget under kontroll och jag har fått två goda pratstunder med två härliga personer. Sen så  kom ju min kära syster ut på msn, så nu har jag pratat med ytterligare en helt underbar person. Älskar dig syrran.  Med det här orden så avslutar jag att skriva för dagen.

// Carro //


 

 


Kommentarer
Postat av: mims

Yeah!
Äntligen har du också blivit bloggare. hmm vadå svårt, är hur lätt som helst, så bra att man slipper koda och sånt svårt! det fattar man ju ingenting av!
Hörs tonight om imorgon!
Love U Toooo
Besitos

2006-11-25 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0