Så kom min dröm från BubbleRoom

Min morgon var som den brukade, jag gick min promenad innan frukost och sen var det dags att gå till skolan. Hade missat att jag skulle vara där redan 8.30 , så det blev lite stressigt. Efter skolan så gick jag och kompis först hem till mig för att hämta min paket avi. Väl på stan så hämtade vi mitt paket och sen så gick vi i två affärer till. På stan så delade dom ut gratis tandborstar, så jag passade på att ta några. Sen så innan jag gick hem så handlade jag på Ica.

Sen när jag kom hem så öppnade jag mitt paket, och tröjan passa perfekt. Det kommer definitivt bli min nya favorit tröja, den är helt underbar och av skönt material. För alla er som funderar att beställa från sidan, så kan jag bara rekomendera den. Min tröja kom redan dagen efter jag hade beställt den. Har provat att beställa från andra sidor, men bubbelroom slår allt när det gäller att få sina varor.



Min nya tröja
Bild från Bubbelroom på min tröja


Nä nu ska jag se på min absoluta favorit serie, nämligen OC.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0