Arg

Idag har jag varit så arg, har behövt sitta vid datorn och plugga när det varit fint väder utomhus. Ibland känns det verkligen som tiden inte räcker till. Fast jag har ju lite mig själv att skylla för det då jag inte pluggade någonting igår. Efter spinningen klockan 17 så blev jag dock lite gladare, för då pratade jag med min mamma. Va skönt att höra att allt var bra där nere och att dom mår bra. Kommer snart och hälsar på men för att jag ska kunna göra det finns de sjukt mycket grejer som jag måste hinna med. Morgondagen kommer bli nervös inte bara för att jag ska hålla föredrag utan för att operationen kommer att äga rum. Självklart så kommer allt gå bra, något annat alternativ finns inte. Nu ska jag fortsätta plugga på inför imorgon, skriver mer en annan dag.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0