Happy

Idag är det en helt underbar dag. jag har fått så mycket gjort och jag blir bara klokare.

Idag har jag varit i skolan och jobbat med vårat projekt. Sen så käkade vi en underbart god lunch. Lunchen bestod av nygrillad hamburgare och äppledricka. Efter lunchen så blev det glass och då var det Magnums nya smak Colombia.

Sen så bar det av till jobbet, där det verkar råda pest eller nåt då nästan hela personal styrkan ligger hemma i sjukdom. Sen tyckte våran otroligt gulliga chef att vi gjorde ett så utmärkt jobb så vi fick två biobiljetter var. Vilket passar förträfflligt då jag inväntar två stycken filmer som kommer i maj, Spiderman samt Pirates.

Känns som mitt Ex-jobb börjar närma sig och ta sin slutliga form. Det är verkligen bra att ha goda kontakter med tidigare kurskamrater. Om allt går som det ska så är jag snart bosatt i England tills hösten. Jag kommer nog få det tufft med engelskan till en början men sen flyter det förhoppningsvis på bra.

Nä nu ska jag gå och lägga mig ska nämligen vara på jobbet klockan 7.00 och då ska jag montera hela dagen =).

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0