Lång men händelserik dag..

Ja igår var jag ju på böllop var trevligt, även fast vi inte han äta tårta. Men jag förstår farmor och farfar som inte orkade vara med in på småtimmarna , då tårtan först skulle servaras. Sen imorse så bar det av till bussen som skulle ta mig till gbg. Sen så hade smarta jag så klart råkat glömma biljetten eller bara packat bort den. Så jag blev tvungen att ringa Erik vilket känndes jätte dumt då han och familjen låg och sov. Fast tack vare Erik så löste sig allt och jag kom med bussen. Lite innan 15.00 var jag sen framme i Ggb, och från centralstationen begav jag mig till drottningtorget för att ta spårvagnen. När jag kom fram till Idas avdelning låg hon och sov i sin säng. jag ville inte väcka henne. Va jätte skönt att se henne även fast hon inte riktigt var den vanliga pigga och glada tjej som jag är van att se henne. Sen så hade Ida och jag lite pyssel medan mamma var och handlade. Sen så har vi mest umgås och myst alla tre. Mamma hade köpt prickig korv, godis och juice så de blev en riktigt myskväll. Lite innan elva sa jag god nat till dom och begav mig till Ronald Mc donald hus. Det var så nära att jag knappt han få andas lite frisk luft, sjukhus lukten är kanske inte den skönaste. Nu när jag skrivit klart ska jag ta mig en rundvandring i huset och kanske dricka en kopp te. Har vi tur så får vi ev åka hem imorgon men som sagt inget är säkert. Fas jag hoppas hon får komma hemmåt hon verkar ganska less på endel grejer vid det här laget. För den Ida jag känner skulle inte i vanliga fall gråta över att ta sin medicin.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0