Lugn dag.

Japp imorse var jag så trött när jag klev upp, varför vet jag faktiskt inte. Jag har ju inte precis ansträngt mig i någon större omfattning. Sen klev jag upp och åt frukost och tur var väl det, för klockan 8.20 kom Erik tillbaka från sin jogging runda och sa skynda dig vi ska åka med halv tio tåget. Vi kom med tåget och jag såg till att vi inte behövde springa till det. När vi kom så låg Ida och kollade på film, så hon var kanske inte den mest sociala, men sen så kom hon igång och lekte. Sen så behövde Erik åka tillbaka och mamma skulle hem en sväng. Så kvar blev jag , Ida och pappa. ida och jag påbörjade bygget av en snögubbe, en riktigt läcker sådan som självklart målades i rosa/lila. Sen lånade vi in bröderna Lejonhjärta och så såg vi på film och bara vilade oss. Sen var det dags för dom att äta middag så jag begav mig hemmåt med tåget. Ida ville att jag skulle komma tillbaka imorgon och leka men jag har inte riktigt bestämt mig. jag i och för sig inte speciellt mycket att göra här hemma men det finns fortfarande saker att göra hemma som rör hemmet.  Väl hemma så gick jag förbi affären och så köpte jag tomat soppa, som jag sedan gjorde lite mattigare med korv och makaroner. Nu på kvällen hade jag sett fram emot att se DH men de visade sig att de var dom avsnitt jag redan sett, så nu fick jag lite mer tid att sitta framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0