Jag lever =)

Allt är tipp topp med mig, har bara haft fullt upp därför har jag inte bloggat så mycket det senaste dagarna. Igår så jobbade jag hela dagen så jag var tvungen att ta igen lite plugg tid ikväll istället. Hade så gulliga kunder hos mig igår och så fick jag en alla hjärtansdagsbakelse. Ikväll så gjorde jag ett kort uppehåll i mitt pluggande och gick och solade med en kompis, så nu är jag så där snyggt lagom brun. Hade tänkt se på film på kvällen nu när jag har några stycken stående i bokhyllan men tror inte jag hinner med det. Listan är lång på saker som jag måste göra innan jag åker hem och hälsar på er där hemma. Jag vill ju ha hunnit städat klart allt innför helgen så jag slipper göra det när jag kommer tillbaka på söndag. Nä nu ska jag återgå till mitt pysslande.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Tjo

Nice, låter som en härlig dag. Ha en fortsatt trevlig dag då.

2007-02-16 @ 08:26:42
Postat av: Erica

Nice jag skulle nog också behöva ta mig en sväng till solariumet och sola lite. För som sagt det lär ju dröja ett tag tills solen tittar fram här uppe i Norr.

2007-02-16 @ 08:27:49
Postat av: T

hm sol vore inte fel. Jag längtar till våren

2007-02-19 @ 12:24:52
Postat av: Anonym

Somliga har de bra dom, själv va det ingen som uppvakta mig. Men jag är glad trots det. Förresten vad jobbar du med , du verkar ha ett roligt jobb?

Ha en fortsatt trevlig dag.

2007-02-19 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0