Jag ser de snöa

Ja vad ska jag säga, blev en riktig chock då jag drog upp rullgardinen och såg att snön vräker ner. Jag vill faktiskt inte ha någon mer snö, kan inte någon förstå det.  Kommer bli jobbigt att ta sig till jobbet imorgon, hade ju hoppas på att slippa slira runt med cykeln. Men som sagt får se hur jag gör imorgon, kanske är lat och väljer att ta bussen istället. En sak som är säker är att jag nu ska göra mig iordning till att gå till skolan och ha en 30 minuters handledning. Sen på eftermiddagen ska jag gå på stan och så ska jag hämta mitt paket som kommit.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Va skojar du med mig. Jag älskar snön och korta skoldagar. Fin blogg för övrigt.

Jojjo

2007-02-13 @ 12:08:28
Postat av: Sofia

Jag vill också ha vår nu. Det är alltid trevligt att få paket. Hoppas du blir nöjd. Ha en fortsatt trevlig dag.

2007-02-13 @ 16:09:13
Postat av: minna

hahaha snö..poor u
Själv har jag haft sol.

happy valentine. Love U sis.

ses om 8 dagar :)
Pusssss

2007-02-14 @ 21:59:12
URL: http://www.minnalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0