Sista dagen på helgen

Ja ibland går tiden så himla snabbt, känns som helgen bara försvunnit i ett nafs. Har jobbat nu tre dagar i sträck fredag, lördag och söndag. Vilket är både kul och bra för nu får jag in lite exra pengar som kan vara bra att ha då jag ska hälsa på syrran. Nackdelen med att jag har jobbat så mycket är att jag har sjukt mycket att göra i skolan istället kommande vecka. Fast det kan jag ta igen och som tur var så bor jag själv så det är ingen som störs av om jag sitter uppe på kvällarna och smattrar på datorn. Nä nu är det dags att krypa till kojs, så jag är pigg imorgon. För ovanlighetens skull så ser jag framemot morgondagen för då ska jag få besök av min kära pappa.
Natti natti

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0