Trött och så himla omotiverad.. bara tänker

Japp är så himla trött och omotiverad, är som att det tidigare dagarnas energi bara runnit ur mig. Fast jag har min egen teori av vad det kan beror på. Min chef ringde tidigare idag och frågade om jag hade lust att jobba imorgon, så nu ska jag jobba 8.00 - 17.00 inte dåligt. Från att ha haft ont om jobb så börjar det bli lagom nivå igen. Ska bli så kul imorgon , har även bestämt mig för att gå till jobbet för att vara extra pigg. Ska ju även hinna med att ha utvecklingssamtal under dagen, är faktiskt lite nervös inför det. Fast respons på det jobb man gör är ju aldrig fel.  Min pappa skulle ha kommit imorgon och hälsat på men som tur var så har jag en sådan förstående pappa som tyckte jag skulle jobba. Han skulle komma nästa vecka istället och hälsa på. Då skulle han även höra fall farmor och farfar hade lust att hänga med, vilket alltid är trevligt. Nä nu är det dags att återgå till RL.


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0