Förskolan som pedagogisk verksamhet! Vad tyckte du om dagistiden?

Hahaha måste vara rena rama skämtet. Vist för att jag alltid har tyckt om historia , men som sagt det finns intressantare saker än att höra om kindergarten. Sen till på köpet så försökte vår lek och läranade lärare  få en att känna sig gammal. Antingen så gick jag och syrran på ett "super dagis" eller så var inte dåtidens dagis så illa som det lät på läraren. Självklart så gick jag och syrran på världens bästa dagis där det fanns världens bästa lärare. Vi fick både rita och vara ute i naturen. Vi fick göra egen glastårta då man fyllde år  m.m. och vi hade hur kul som helst. Nä nog om gamla minnen, dags att återgå till sin vardag. Ska ägna mig åt att välja byggmateriel den närmaste tiden. Efter det så ska jag och Maggie gå på stan och så ska vi eventuellt sola. Det kan behövas, somliga har inte lika fint väder som visa andra =).

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm känner igen det där med konstiga föreläsningar. Det andra kan jag inte utala mig om då jag inte själv har gått på dagis.

2007-01-29 @ 15:06:56
Postat av: minna

Klart vi gick på världens bästa dagis, haha ok så ska ni ha läraren i fler föreläsningar eller hahaha
Pusss

2007-01-29 @ 20:31:51
Postat av: Christina

Hej Carro!Du och Minna hade faktiskt ett superdagis med världens bästa fröknar. Så var det. Kram, mamma

2007-01-30 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0