Mycket på en gång

Japp dagen kommer bli full späckad med en massa saker som ska hinnas med. Först ska jag hinna gå till skolan och ha ett möte med beställarna i vårat ena projekt. Sen på eftermiddagen så ska jag ha min första föreläsning i Miljörätt. Efter föreläsning så ska jag hinna gå och träna innan alla kommer hit, för jag ska nämligen ha förfest. Efter förfesten så är det utgång på kåren som gäller, för idag är det kår premiär. Så det kommer bli tajt att hinna med allt som jag vill göra, så jag får se hur mycket som igentligen hinns med. Kommer förmodligen inte hinna sitta något vid datorn i alla fall. Nä nu är de dags att käka frukost innan jag ska bege mig till skolan.


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0