Nu börjas det igen..

Japp sitter här med mitt morgon te och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan gå till skolan. Ska bli kul att läsa en ny kurs och förhoppningsvis så lär jag känna någon eller känner någon på kursen. Sen efter föreläsningen så ska jag äta lunch med Maggie. Efter lunchen så ska jag och Erik åka och storhandla och göra en massa ärrenden. Det ska handlas mat och vi ska ev till Ikea för att inhandla  en byrå samt en Billy cd pelare, så vi kan förvara alla DVD filmer. Erik ska ev åka skidor idag och jag ska ev gå till badhuset för att sola. Fast först får jag se hur mycket det blir att göra i den nya kursen, kanske får en massa läxor första dagen.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0