Tenta resultatet har äntligen kommit..

Gårdagskvällen var så mysig, är så kul att se mamma , Lasse, Ida och Tobias. Fick sådana fina presenter även fast visa tycker att det var pensionärsvarning över den ena.  Ska bli bättre på att komma hem och hälsa på. Jag har ju även lovat att hjälpa till att måla, vilket ska bli kul.
Så har man fått sitt ena tenta resultat och jag är så nöjd. Jag fick döm av min förvåning en 5 , och det trodde jag aldrig. Så stressad som jag var samt att jag inte använde hela tiden till för att skriva på tentan. Den nya terminen kunde inte börja bättre, än så här. Sen får vi se hur det blev med tentan som jag skrev i onsdag, har jag tur så klara jag den och har jag otur så missar jag den med typ en poäng. Nä nu ska jag fortsätta tvätta och sen så ska jag faktiskt gå på stan samt gå till biblioteket och läsa tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0