Vilken skön dag jag har haft..

Är så skönt att vara lite ledig, men på tisdag drar allt igång igen. Jag har hunnit göra hur mycket som helst under  dagen utan att ens känna mig stressad. Vi funderade även ett tag på att ta en sthlm resa imorgon lördag , men kom fram till att vi lika gärna kunde åka nästa helg. I helgen vore det ju roligt fall vi fick lite snö, får då kan vi ev åka skidor i veckan, för jag är fortfarande sugen på att köpa mig ett par. Kanske är det från att ha sett ACO åka som fått en sugen att plocka fram skidfärdigheterna. Fast som sagt får se vad som händer. Nä nu ska jag se på tv och sen vi nio ska jag se på Brandvägg.


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0