Delade känslor

Hmm fast det heter kanske att man har blandade känslor. Hm dagen har i och för sig varit bra, även om det har varit ganska lugnt på jobbet. Träffade på en kompis, som inte hade väntat sig att se mig där. Sen så har jag ju världens gulligaste arbetskamrat som gjorde dagen lite roligare. Just nu känner jag mig lite seg, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag var uppe klockan 6 för att gå till gymmet. Det var jag och de " äldre " som hade orkat upp. Nu ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, ska väl fixa lite tills imorgon och sen får vi se. Hade velat gå på mälar Rocken men de är inte någon som är sugen på att hänga på.. Så kvällen får väl ägnas åt tråkigt hushålls sysslor, jag kan ju alltid packa lite flyttlådor för att skingra tankarna lite.   

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0