Rolig helg

Nä inte specielt spännande. Idag ska jag endast ägna mig åt miljörätten och förhoppningsvis så går tentan bra imorgon. Sen på tisdag är det dags för den andra tentan, som jag har pluggat flitigast på och förhoppningsvis så lönar sig allt hårt slit. Sen har jag bara en hemtenta kvar att skriva som ska vara inne på torsdag. Så efter torsdag så börjar mitt sommarlov och jag har redan en massa saker planerade. En sak som jag ser framemot är min veckas segling med mamma och Lasse och Ida. Nä nu är det dags att ägna sig åt nuet.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: m's minna

baby lycka till pa tentan imorgon.
Miss U and LOVE U
Puss

2007-06-04 @ 23:33:49
Postat av: Anonym

Hmm hoppas allt går bra då..

2007-06-05 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0