Ett tag sen.

Ja det var verkligen ett tag sen som jag skrev här. Har gjort så mycket annat så jag knappt har haft tid eller ork att sitta vid datorn. Nu märks det verkligen att våren är på väg, idag och igår satt jag på balkongen och solade. Har nog världens bästa balkong som är lite inbyggd så det är alltid helt vindstilla om du sitter längst in. Sen så har jag varit på badhuset och simmat med en kompis. Nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska gå på en modell uttagning eller inte. Det vore verkligen jätte roligt , men det känns även lite mindre roligt fall dom gör något med håret som du inte gillar. För helgen har jag inga speciella planer ska väl tenta plugga lite och på fredag ska jag jobba. Ska bli hur roligt som helst att jobba, ska nämligen få lära mig en ny avdelning. Snart så är det inte många dagar kvar till påsk, jag längtar verkligen. Ska bli skönt att få vara hemma under en lite längre tid.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0