Super helg..

Ja det var länge sedan jag gjorde så här mycket när jag var ledig.

I fredags så satt jag i stort sett hela dagen och pluggade, det enda avbrott jag gjorde var när jag var och handlade, åt mat och då jag gick och la mig. Jag fick otroligt mycket gjort, så nu har jag nästan ont om saker att göra. =)

I lördags så ägnade jag förmiddagen åt att studera, denna gång var det miljörätt. Sen på eftermiddagen så kom Jessica till mig och så gick vi till badet. Vi var på badet över 2 ,5 timmar, så det han bli ett antal längder. Efter det så åt vi mat och bara satt och snackade. Vid ungefär nio kom vi på att det kunde vara roligt att gå ut på ett nytt ställe här i stan, där dom denna kväll skulle ha rock tema. Det blev en sjuhelsike rolig kväll, och vi var väl mest på dansgolvet hela tiden. Den mest roliga dansen blev när dom spelade Snövits musik , har aldrig svängt armkrok med så många människor. Sen så var vi på efterfest hos en jätte trevlig person. Vi fick god mat, färsk pasta och qourn bitar stekta i tryffel olja. Vi satt sen resten av kvällen bara och snackade samt lyssnade på musik. Klockan 7. 00 dagen efter så gick vi hemmåt. På vägen hem inhandlades frukost som bestod av färskt bröd.

Sen ägnade jag mest söndagen åt att mest ta det lite lugnt, såg lite på tv och så läste jag lite i min bok. På kvällen skrev jag klart det sista på seminariumet. Då det inte gick något bra på tv så så gick jag och sov, tidigare än jag annars gör.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0