Ursch..

Jag är så himla seg just nu, fattar inte varför jag aldrig kommer i säng i tid. Har precis tittat på Desperat housewifes längre tid än jag borde ha gjort. Fast det är ju en ruskigt bra serie och det går nästan inte att sluta titta.  Sen så är det så himla skönt att ha datorn på och höra på musik. Jag är inne i en musik period just men, fast det är kanske inte så konstigt då musiken gör mig så himla glad. Imorgon så ska jag ta tag i lite saker och verkligen se till att göra något åt dom. För jag kan inte bara gå runt och tänka, jag måste få veta... Saknar syrran att snacka med, för hon har alltid så sköna kommentarer. Nä istället för att sitta här skriva ska jag sova lite så jag är utvilad imorgon. Imorgon så gäller det, då får jag veta fall jag klarade kursen som jag gick innan jul. Känner mig lite nervös för det, men jag har läst på så jag hoppas det ska gå bra. 
Natti natti 

// Carro //  

Kommentarer
Postat av: mee

åhh hoppas du får ett jätte bra betyg på kursen! klart du klarar den. Tell me more about it when you know!
Pussss

2007-03-07 @ 09:23:51
Postat av: L

Hmm, nu hänger jag inte riktigt med. Slutar inte programet vid kl 22? Eller har du tittat på äldre avsnitt, för de kan väl inte vara så spännande?

2007-03-07 @ 12:21:01
Postat av: Troll

Musik, men vad för musik? Alla musik kan du väl inte bli glad över..

2007-03-07 @ 12:28:34
Postat av: Anna

Så hur gick det berätta? Fast jag tror säkert det kommer gå bra.

Vi ses i skolan ..

Kram

2007-03-07 @ 17:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0