Blottare på stan

Japp idag när jag var ute och gick så såg jag denna blottare som stod mitt på torget. Jag tänkte inte på det först, men då jag hörde någon unge skrika så vände jag mig om, vilket jag inte skulle ha gjort. Nog om det, utöver det så blev min stads tripp trevlig och jag fick för ovanlighets skull en snygg frisyr på det billiga stället. Hon som ägde stället smörade som bara den för mig, vem vet kanske kommer hon ihåg hur det sist blev då jag var där. jag fick både kaffe och godis och tidningar när jag skulle klippa håret. Sen till på köpet så fick jag med ett schampo som säkert kostar runt en 200 kr. Nu ikväll så ska jag ut och visa upp min frisyr med min kompis , vi ska slå klackarna i taket. Vilket verkligen kan behövas vet inte när jag gjorde något roligt senast än att bara jobb och plugga.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0