Jane Norman

Gud vad jag älskar denna affär, och så glad jag blev då jag såg att dom öppnat en butik i sthlm. När jag klev in i varuhuset så kändes de precis som att jag var i London (kanske inte riktigt men nästan). Självklart kunde jag inte låta bli att shoppa och som några tjejer i butiken sa "  det här måste var lika svårt att motstå som för en diabetiker som måste gå i en godis affär". Jag köpte en turskos kortärmad tröja med fina knappar (Minna du vet vilken, jag provade en rosa sådan i London) sen köpte jag ett het turkost linne som jag nog ska ha på bartömningen och som pricken över allt så inhandlades ett par turkosa armband.  

Jo innan jag begav mig mot stan så var jag hos tandläkaren, och som vanligt hade jag inga hål. Stackars Erik som också var hos tandläkaren samma dag men på ett annat ställe, hade hela två stycken hål.

Efter min lilla tripp på drottninggatan så begav jag mig mot söder och till Björns trädgård för att möta min kusin Klara. Vi begav oss sedan till muffins fabriken, där dom hade hur många muffins som helst, och som var hur stora som bara den.Sorry sis dom slag faktisk dom Muffins som vi åt då vi var på Starbucks. Jag kan säga att det var inte lätt att välja vilken sort man skulle ta. Sen då vi fikat klart så gick vi lite affärer på o-ringen och sen så begav vi oss till andra delen av söder och gick i de gamla kvartern tills vi kom till slussen. Där åt vi middag på ännu ett mysigt ställe, cafe fotöljen. Sedan började klockan bli mycket så jag begav mig hemmåt och Klara skulle bege sig och repa. Det var som sagt en hel lyckad dag, och jag kommer defenitivt att göra om det någon annan gång.
Nä nog om gårdagen nu väntar verkligheten igen, med en massa plugga.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: m's minna

hi sis!
Japp kommer ihag den trojan, den var sa fin pa di. haha sag inte att det turkosa linnet du kopte, hade glitter vid nedre kanten och vid brosten ocksa tror jag, provade ocksa det, om det ar det ar de soo hott.
gu vad mysigt du och klara hade, far hanka nar jag kommer hem, har inte sen henne pa jatte lange nu, forresten vilket datum ar det amanda fyller ar nu igen, ar det den 4 lr 5? maste skicka en present!
Pussss

2007-05-30 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0