Mycket att göra

Ja hos mig är det fullt upp för stunden, jag jobbar och sliter med både skolan och jobbet. Hade tänkt skriva lite om valborg men det har inte riktigt hunnit bli av ännu. Så jag nöjer mig nog med att bara skriva att jag var hemma en sväng och firade med mamma, lasse, Ida och Bella. Ida är ju så sött det är hon som tagit alla korten från valborg med min mobil. Kort och gott trevligt hade vi och god mat serverades.

Lasse och Bella       Ida                              Jag och mamma    brasan


Dagen efter valborg jobbade jag och fick låna bilen och pendla till jobbet. Sen på kvällen kom jag tillbaka och fick ytterligare en god middag. På onsdagen sedan så fick jag skjuts med Lasse hela vägen till Västerås vilket känndes jätte lyxigt. Sen så har jag varit i skolan och jobbat med miljö arbets projektet. I fredags så var jag och Erik och skrev på vårt nya hyreskontrakt, så nu är det inte lång tid kvar tills vi får flytta. Ser verkligen fram emot att få en större lägenhet. Helgen är full proppad med jobb idag har jag jobbat och imorgon kommer jag att jobba. Nu ska jag plugga lite innan vi ska ha tv mys.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0