Pirates of the Caribbean: At World's End

Ja några goda skratt fick man sig. men jag måste säga att Pirates of the Caribbean -Dead man´s chest fortfarande är favoriten. Men som vanligt som gjorde Johnny Deep en strålande insats som piraten Jack Sparrow. De andra skådespelararna dom var bra dom med, och gillar man storyn från början så lär man gilla den här filmen. Den här filmen knyter ihop de tidiga två filmerna bra, tycker jag. Trots den dåliga kritik filmen har fått så tycker jag den är klart sevärd, även om den inte bjuder på jätte stor överraskningar.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag hade missat 1och 2an och kunde inte annat än tycka att 3an var skit. Antar att man måste ha sett dem andra. Men Mr Deep får ju en att sitta fastklistrad och sukta långt om länge ;)

2007-05-26 @ 16:50:44
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: mee

du vet att jag traffade captain jack sparrow i fredags va, har till och med bild bevis!
Pussss

2007-05-27 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0