Regn

Ja jag bara älskar när det regnar, det är så mysigt att sitta inne och plugga då. Idag har jag köpte ett par nya skor, glömde ju mina skor hos mamma, så jag var så illa tvungen. Åkte hem i lördags trots allt tenta pluggande. Åkte dock hemmåt på kvällen då det var så himla fint väder mitt på dagen.  I söndags var jag och tittade på min gymnasiekompis barn, och hon var så gullig. Sen så på kvällen bjöds det på goda grillspett och sen så var Lasse så snäll och körde hem oss, så vi slapp jäkta till något tåg. Så allt som allt så var det en hel lyckad helg. Har jag tur så håller turen i sig, idag fick vi tex veta att vi blir av med lgh den 1 augusti och att jag har fått min säng såld. Så som det är nu kan de knappast bli bättre. Imorgon ska jag till tandläkare och har jag tur så har jag inga hål =). Efter tandlläkar besöket så ska jag fika med min kusin Klara.  Skriver mer imorgonom allt och om jag lyckas shoppa med någonting från sthlm..

// Carro //

Kommentarer
Postat av: JU

Vad tråkigt segt, och idag är det regn igen. Hoppas på lite varmare väder snart. Ha en bra dag..

2007-05-29 @ 08:15:41
Postat av: Anonym

Regn och regn, vad jag älskar när det regnar. Det är så mysigt, nästan som när man sitter inne och kurrar på vintern i värmen.

2007-05-29 @ 08:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0