Sur

Ja varför ska denna morgon börja så himla surt, och varför kan han inte förstå att jag tycker som jag gör. Han lyssnar verkligen inte på mig ett dyft känns de som, men om någon annan säger något så är det plötsligen okey. Till på köpet så kom grannen och ringde på dörren och klagade på att han blvit väckt, rikitgt pinsamt. Hoppas lektionen blir givande, och att eftermiddagen bjuder på någon positiv överraskning. En positiv sak finns dock och det är att de kommer en kille ikväll och tittar på lgh, jag hoppas verkligen han vill ha den. Just nu ser jag bara fram emot min semester och för ovanlighets skull så har jag lyckas knippa åt mig två veckor, fast det är ännu oklart fall ja får dess då de råkat bli en schema miss. Nä nu måste jag kila på mitt seminarium.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter inte som någon härlig morgon, men hur kunder grannen vakna?.. Ska väl ganska mycket till..

2007-05-23 @ 08:57:25
Postat av: mee

haahha whar skamtar du, kom grannen ocj kanckade pa dorren! Hur kunde ni vacka honom???
Ja jag hoppas provet gar bra, ar speaking -foredrag/tal.
Nej har inte hirt natt an sa borjar bli lite sut, skulle verkligen behova tt sommarjobb, annars kommer jag att ha 0 kr i sommar!
love u
pussssss

2007-05-23 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0