Tids optimisten

Haha  jag det passar verkligen in på mig, men har jag bestämt mig för att hinna klart med kostnadskalkylen så ska jag klara det. Har nu bråkat klart med excel och nu så kan jag summera mina belopp i kalkylen. Tänkt vad man kan bara man ger sig ... på att de ska gå på ett eller annat sätt. Ska bli kul att se mina kurskamraters min då dom ser min utveckling som bara går framåt, medan dom står stilla stampar på samma ställe. Jobbet med att göra kalkyler är kanske inte så dumt och jag ska överväga en gång till att göra mitt ex-jobb inom fastighetsbranschen. En klok vän på jobbet sa en väldigt klok sak som fick mig att tänka om, och det var spelar de egentligen någon roll inom vilket område du gör ex-jobb inom, de andra är ju integrerat på ett eller annat sätt. Hmm de tåls att tänka på, men som de är nu så trivs jag som fisken i vattnet, dock hade de inte skadat att ha lite mindre att göra.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0