Biblioteket idag och lite shopping

Ja idag ser min dag ut nästan som vanligt, om jag bortser från att jag har en hel del som jag skall försöka fixa. För det första så skall jag sitta på stora biblioteket idag, miljöombyte är bra. För de andra skall jag jaga vidare efter min diktafon. Jag har även bestämt mig att dra ner på mitt data sittande, de mest går ju faktiskt att först skriva för hand och sen skriva in i datorn. Den sista punkten att göra är att försöka hitta en födelsedags present till Erik som fyller år nästa vecka på onsdag. Dagen hade jag tänkt avsluta med att prova på ett nytt tränings pass, nämligen basic stepup. Nä nu måste jag kila så jag inte fastnar här, skulle ha varit utanför dörren kl 10.00, så jag är lite sen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Leia

skulle också behöva släpa mig iväg på ett träningspass ikväll....
hoppas dagen blir bra!!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0