Nu är det slut på att bo själv

Japp idag så kommer Erik och flyttar in, vilket betyder att jag inte längre kommer bo själv. Blir nog lite svårt att anpassa sig i början då jag har mina rutiner och han har sina. Så vi måste helt enkelt samsas och båda ge med oss på vissa punkter. Han skall även få sin födelsedagspresent, bättre sent än aldrig. Jag hoppas han gillar den, för det var verkligen super svårt att hitta något. Annars så händer de inte så värst mycket skall plugga och åter igen plugga. Sen skall jag även försöka hinna med en promenad. Sen när Erik kommer så skall vi åka och handla, vilket lär behövas då han är kille och äter mycket mat, samt att han inte lär  uppskatta mitt vegetariska kylskåp.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Nina J

Åh, tack för ditt inlägg...
alltid nått man missar ;-)

Trevlig solig måndag!

2008-04-28 @ 11:23:47
URL: http://ninal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0