Blev inget av de..

dvs i shopping väg, gick världens kortaste runda på stan under ca 30 min. Fanns inget att handla, samt att alla butiker inte var öppna. Blev inte heller någon klippning då de var för lång kö, för att jag skulle orka vänta. Istället så har jag ägna dagen åt att städa, vilket behövdes. Sen har jag även gått en liten runda med katten i koppel, dock inte utomhus ännu. Vågar inte riktigt lita på honom ännu, att han inte försöker slingra sig ut selen. Nu skall jag kolla lite klädsidor istället, något måste man göra i det här vädret.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Amsaan

Hallåsan!

Dags att kika in på min blogg och hjälpa mig och tipsa så mycket du bara kan! :) :) Hare bäst!

2008-08-03 @ 17:02:17
URL: http://amsaan.blogg.se/
Postat av: Frida Carolin

svar: det är olika hur mycket jag trärnar försöker att träna varje dag, men i bland så är man ju slö och hoppar över :P hur långa passen är beror på vad der är för pass. Jag får ju tränings scheman från klubben så jag kör ju oftast det. Men ett pass ligger kanske på en timme +/- :)En annan sak är ju att jag tränar mer innan tex. Sm. Hoppas det här var svaret du sökte annars är det bara fråga igen :)

kram Frida

2008-08-03 @ 17:03:58
URL: http://fridacarolin.blogg.se/
Postat av: ems

Sv: Dessvärre äger jag ingen av dem, nej. Men gud så gärna jag skulle vilja ha dem i min garderob :)

2008-08-03 @ 17:14:14
URL: http://emkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0