Konstiga dagar..

Mina dagar blir vist aldrig som jag tänkt det. Igår tex så skulle vi sola, men de blev de inget av. Jag hade även tänkt gå och kolla i den nya gallerian. Idag så var jag iaf på badhuset som tänkt och simmade ett antal längder. Efter badhuset så gick jag hem och tänkte äta lite lunch för att sedan ta mig en runda på stan och göra ärenden. Men då ringde min kompis och fråga om ja vill följa med henne ut till köpcentrumet för att lämna in en sak på lagning, då hon fortfarande hade garanti. När vi åkte ditt så var klockan lite över 12 och ja tänkte de här kommer ju inte ta lång tid. Men vi blev kvar på denna butik i nästan 2 h. Så medans min kompis fixade så försökte jag roa mig med lite annat. Bland annat så satt jag i den massage stol i säkert 20 min.



Den var riktigt skön, vilket jag tvivlade på innan jag provade. Sen blev de mest att kika runt och trycka på lite knappar. Spelade även några sett tennis på deras ps. Så vist kan man roa sig alltid, men som sagt var skönt att komma därifrån.
 

Efter när vi lämnade butiken, så gick jag hem för att hämta garantipapprena till poden. Men när jag kom till apple store så visade de sig att jag inte behövde några, men då vet ja de till en annan gång. Killen som hjälpte mig var riktigt sjyst och han lovade mig att laga min dator mot garanti trots att skadan på min MacBook orsakades av en klantig sambo =).  Men som sagt jag tror de inte först när de är fixat. Men om jag nu får den lagad så är de riktigt bra kundbemötande av dom. Då kommer jag defenitivt köpa min nästa dator av dom. 

Efter besöket där så blev de en vända på stan och lite snabb koll i affärer, och en vända i saluhallen. Men saluhallen såg inte ut som jag hade väntat mig, men mycket goda saker fanns de där. Sen innan vi gick hem så blev de försenad lunch/fika på ett café. Gissa om de var gott med en frappeccino och morotskaka.

Sen handlade jag på vägen hem, skagenröra och bakpotatis som blir middagen ikväll.  Och för stunden så väntar jag på att älsk ska komma hem och kompis hit och så ska vi äta. Men innan dess ska jag städa undan lite. Sen blir de nog till att ta de lugnt lite och kanske läsa i min bok, är helt slut.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: julia

nej västen har jag tyvärr inte handlat än , men på måndag när lönen kommer ska jag springa till gina tricot så jag hoppas på att den finns kvar =)

2008-08-23 @ 20:43:00
URL: http://rockster.webblogg.se/
Postat av: Linda

Åh, haha, trevlig kväll på dig med! :)

2008-08-23 @ 21:48:17
URL: http://dingiraff.blogg.se/
Postat av: evelina

ja det är väldigt typiskt lärare faktiskt..

men men, ja kanske eller så var det tänkt men fanns ingen riktigt tid som vanligt..



ellerhur, riktigt vacker är han !!

skulle vara super om mina planer skulle fungera :]

2008-08-23 @ 23:20:52
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: lina

SV: Det blev HOTET, en jätte bra deckare som var lagom läskig ;) värt att se om man gillar spänning!

2008-08-24 @ 09:41:12
URL: http://forsaaa.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja du borde se den, eller iaf läsa boken! jag tycker som sagt att den är bättre :)

2008-08-24 @ 13:21:19
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: friida

Jo, på sätt och vis två stycket: Ett jobb och ett (avslutat) exjobb =)

2008-08-24 @ 18:48:58
URL: http://fluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0