Städning mm

Japp idag har de varit full rulle sedan vi vaknade. Blev en liten sovmorgon också, men de var vi värda. Är ju den sista dagen som vi kan ta sovmorgon, för imorgon börjar älsk skolan igen. Det som vi har ägnat morgon åt är att städa i köket.

Sen så har jag även passat på att målat naglarna i det fina röda nagellacket som jag köpte igår när jag var i sthlm och hälsa på syrran. Blev faktiskt inte så mycket shoppat när jag var i sthlm, kom hem med ett linne och en härligt stor kalender som lär behövas när jag börjar jobba. Visar senare kanske om jag hinner slänga in några bilder. Här kommer iaf två bilder från igår, ett när vi är i ett jättesnyggt omklädningsrum och de andra från när vi åt lunch på pizzahut. Jeansen jag prövade var hur snygga som helst, tyvärr så fanns dom inte i min storlek. Skall kika på nätet fall jag hittar på dom kanske till samma sjysta pris.


Jag i det coola omklädningsrummet.



Bilderna är lånade av sis

Va en riktigt lyckad kväll igår iaf, och jag vann faktiskt en omgång av Buzzen.

Om jag återgår till att berätta om dagen, så åt jag och älsk lunch på stan. Älsk bjöd mig på den nya thairestaurangen här i stan. Sen så gick han till frissan och jag har gått till biblioteket för att plugga. Och här sitter jag nu, men har dock inte ännu kommit igång med att plugga, men skall ta tag i det nu.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo, så att dom inte vill ge min mindre när det finns en garantilön så att säga..

2008-08-27 @ 14:54:48
URL: http://runeskjold.blogg.se/
Postat av: amandisen

Hur ser din ut?

2008-08-27 @ 16:31:38
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: Carro

Självklart måste du skaffa ett H&M kort :D Hihi ..

Vilket Buzz är det ni spelar? Vi har det första och jösses vilka familjefejder vi haft ;P haha

2008-08-29 @ 00:33:48
URL: http://carodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0