Tillbaka

för ännu en vecka borta. Men imorse var de tugnt att kliva upp. Hade inte tackat nej till att få sova lite längre. Men då vi redan hade börjat tittat på Wallander så vill man ju ser klart de, även om man vet vem/vilka som är skyldiga. Helgen har annars gått snabbt och som ni märkt så har de knappt blivit något datorsittande. Lämnade förresten kvar dator på jobbet när jag åkte till mamma över fre-lör. Däremot så har de blivit endel datorspelande med syster, vilket alltid är mysigt. Hon har börjat bli så stor, vilket har både sina för och nackdelar =). På lördagen sen så var de äntligen dags för Globen, så som jag har längtat. Va en strålande show och som syrran sa man vill se mer. Det enda som kändes lite surt är att när man för ovanlighets skull har pengar så har man ingen häst att köpa saker till. Finns ju nämligen hur mycket snyggt som helst att köpa där i annexet. På kvällen sedan åkte jag hem med tåget.

Så i söndags så fick jag en hel dag hemma. Fast de hjälpte inte så värst mycket då jag inte hann julpynta något m.m. Men men är inte hela världen. Fick iaf morfars present inköpt, väskan ompackad, städning fixad samt lite övriga ärrenden fixade. Sen på kvällen när älsk kom hem så bakade vi lussebullar, och vad gott de är.  Så nu ska jag snart ta med mig en lussebulle och sätta mig nere vid tv:n och kika på adventskalendern. Måste ju se fall de är något som är värt att följa.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0