Omgjord layout av bloggen

Äntligen så verkar allt funger.. Glömde att spara sist innan jag loggade ut, men som tur var så fanns allt arbete kvar. Det som skall ändras är texten på rubrikerna men de får bli en annan dag.

Känner mig fortfarande helt slut efter helgen, men de var en välidgt rolig helg. Var på kusinens spelning i fredags i vår sk emos klädsel, som alla bara skrattade åt. Sen så var vi ute på söder och tog oss några glas. Faster min var med oss ett tag, vilket var jätte trevlig.
 På lördagen var de shopping och jag hittade en jätte söt blus från Jane Norman och en super snygg kjol från gina samt en snygg lack väska att matcha skorna med. Syrran och jag hann även med att träffa mamma och Lasse, vilket var jätte trevligt, då det känns som jätte länge sedan sist. Vi hann med att äta en liten lättare förtäring bestående av goda grekiska röror samt dricka lite kaffe. Sedan fick vi skjuts tillbaka samt hämtade upp Erik från cityterminalen.

På kvällen bjöds det på en super god pizza som serverades med grädfil och någon sötsur sås till.. Senare blev det utgång till ett salsa ställe, och de kändes nästan som jag var i Venezuela igen och att de var nyår..Vi drog senare vidare till ett ställe där de var trance musik men där blev vi inte så långvarig. Kvällen avslutades sedan med att sitta och snacka innan det var dags att sova.

Söndagen gick så snabbt, jag var uppe med tuppen (nästan) och besökte bageriet för att inhandla färskt bröd och en stor kopp kaffe. Sedan åt vi en härlig frukost och tittade på reprisen av lets dance. Dom är verkligen sjukt duktiga på att  dansa. Sen så var de bara att palla sig iväg till bussen för att åka hem.

Idag måndag har jag mest ägnat dagen åt att plugga. Känns bra med examensarbetet för stunden, men irriterande med de andra personerna som går ex.jobbs kursen som inte lägger in sakerna i tid. På kvällen har jag varit på spinning på mitt favorit pass med min favorit tränare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2008-02-13 @ 20:20:08
Postat av: elli

tack! det tog ca.. 10-15 min :P

2008-02-13 @ 20:28:57
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0