Trött och examensarbete

Ja måndagar har en tendens att få en att vara extra trött. Fast idag är det kanske inte så konstigt med tanke på att jag och Erik var uppe till kl 01.00 för att se klart King kong. Som för övrigt var en ganska bra fim, om man gillar att förutse vad som kommer att hända. Idag har jag inte gjort något annat än att fortsätta kämpa med mitt examensarbete, som går framåt. Men ibland känns de som att de inte går lika snabbt som jag vill, men de gäller att inte stressa upp sig. På kvällen var det spinning och efter det gjorde jag potatisplättar som det var evigheter sedan jag åt. Något mer har jag inte hunnit med och nu skall jag ta mig för att läsa lite till i boken som jag lånat.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker King Kong var en väldigt bra film, även om jag somnade i slutet

2008-02-20 @ 11:41:02
Postat av: Tea

Vilken fint utseendeet du har på din blogg. Du tror inte du skulle kunna hjälpa mig med min. Maila mig isådan fall.

2008-02-22 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0