Evigheter sedan sist

Japp när jag jobbar varje dag, så orkar jag inte starta datorn klocka 10 på kvällen. Har iaf haft myckt under de dagar som har varit. Var på bröllopsfest i lördags hos en gamal vän. Var jättelyckat och dom var hur snygga som helst ihop hela familjen. Där blev jag kvar ett bra tag in å kvällstimmarna. På söndagen sen blev de långpromenad med mamma och söta Bella. Se så hade vi mysig familjemiddag. Sen så var Lasse så snäll att jag fick köra hem, vilket var roligt. Tyvärr så blir det inte så mycket körning för min del då vi inte äger någon bil.

Idag så har dagen bara rullat på har varit på gymet och väntar nu på att maten snart skall bli klar (vilket lär dröja minst 1 h). Imorgon så skall jag inviga min pulsklocka fall de inte regnar allt för mycket och sen blir det jobbet igen som vanligt. Men nu vankas de frukt..

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack=)



fin blogg!

2008-07-17 @ 17:41:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: b

jag kan ge dej dom hon tipsade mej om men ja har inte sett dom ännu kan inte svara på om dem e bra eller inte men läste om dem och de verkade bra :)



catacombs, dead and gone, the ruins och shutter

2008-07-18 @ 14:46:28
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0