Middag..och project runway

Ja dagen har gått fort, trots att jag varit ensam hela dagen då älsk fick hoppa in extra på jobbet. Men som tur var så har jag katten som sällskap här hemma, som följer mig som en liten hund. Blev sen middag idag igen då älsk inte slutade först efter 20.00. Till middag hade jag lagat spagetti och köttfärssås, enkelt men ändå gott. Har inte hunnit med som mycket som jag borde idag, men de blir till att göra resten imorgon. Men nu närmast så är de tv på gång, skall se på project runway på tv. Bara älskar den serie, har alltid önskat att jag vore sådär duktig på att sy. Och i reklam pauser kan man ju passa på att göra något nyttigt som att plocka lite här hemma =)

// Carro //

Kommentarer
Postat av: marremy

Gogglade på söta animerade katter så kom den sidan upp.Om du vill ha nån i din blogg så får du jättegärna kopiera av mig....

2008-08-02 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0