Så var Power meet i stan

Japp fick slutat jobbet tidigare idag, då det var nästan helt dött på vår avdelning. Efter jobbet tänkte jag ta en vända förbi gymet när jag för ovanlighetens skull kunde hinna ditt innan det stängde. Men den cykelturen ner till gymet blev en riktig pärs. Två polispike bussar och en vanlig bil blockerade min framfart, och efter ett tag gick det att komma fram. Några meter efter detta ställe tjocknade de på med människor och jag blev tvungen att leda cykeln för att undvika att cykla över någon. Var riktigt skönt att träna, har saknat gymet faktiskt. Efter gymet så var det samma procedur att ta sig tillbaka hem.Väl hemma så hade älsk hunnit hem från jobbet och fixat klart med maten som blev spetsel och kött. Nu skall jag ta och hoppa in i duschen och slappa framför tvn eller läsa en bok.

// Carro//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0