Jobb och egentid m.m

Japp snart så är det dags att bege sig till jobbet. Har inte en jättelång dag framför mig precis. Innan jobbet skall jag se till att hinna få i mig lite lunch. Pratade ganska nyss med en gamal kursare och vi har bestämt oss för att äta lunch imorgon. Vilket säkert kommer bli jättetrevlig samt att jag förmodligen inte behöver laga mat på kvällen sen, då jag kommer vara mätt fortfarande. Idag så kommer älsk åka til sthlm och skall jag vara ärlig så skall de bli lite skönt med lite egentid och inte ha honom dragandes hemma. Känns som om han alltid har hur mycket som tid som helst, men de ger kanske med sig när han går på sitt riktiga sommarschema nästa vecka. Tycker forfarande att de är lite surt att han skall jobba i helgen, som är min ledig helg tre helg framöver. Men jag har andra planer, om nu inte syrran misstycker. Jag förstår inte att hon skall ha så svårt att bestäma sig, för vem vill inte träffa sin syster =).
Men nu vankas de lunch.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0