Sol-regn och fotboll

Japp här är det sol ute, för att sekunderna efter vräka ner regn. Konstigt väder. Men ändå ganska skönt tycker jag från värmen som vi haft. Kanske blir det lite svalare i lgh också, kan iaf hoppas på det. Just nu så sitter jag på stadsbibliotket vilket är skönt och tyst. Funderar även på om jag skall låna med mig någon bok, men jag får nog vänta lite med det. Nu skall jag fortsätta kika runt lite och kanske läsa en tidning eller två medan batteriet i datorn laddas. Ikväll är det äntligen dags för Sverige att visavad dom kan på plan och jag och älsk skall självklart titta.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: My

Ja så kan de vara ibland. Matchen var riktigt spännande iaf. Hoppas du får en bra dag!

2008-06-11 @ 16:08:46
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG

2008-06-18 @ 00:39:17
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0