Bullbak och fika

Har hunnit med att plugga en hel del men inte i närheten av de som jag borde göra. Har blivit bjuden på fika av min kompis mormor, vilket var hur gulligt som helst. Var sol under tiden när vi satt ute och fika, men när vi var klara så började de duggregna, så bättre tajming får man leta efter. Efter då jag kom hem från stan så bakade jag och äls kanelbullar, och dom blev riktigt goda. Sen så har de inte hänt så mycket mer här hemma, börjar väl bli dags att laga middag snart som kommer bli lax och mathavre.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Micaela

svar;: nee kanske ingen av dem vinner men jag hoppas på att vi kommer på en riktigt bra placering, tack ha en trevlig dag (:

2008-05-24 @ 18:37:29
URL: http://espinozan.bloggagratis.se
Postat av: Maddo

Tjoho! Nu har jag spanat in din blogg lite, funderar på vad det är du läser?

2008-05-24 @ 21:00:07
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0