God morgon..

Blev inget mer inlägg igår kväll då jag gick på fest istället hos en arbetskamrat. Fanns ingen tid att hinna säta sig och blogga.  Var ju tvungen att äta mat och fixa mig iordning efter träningen, och tränare drog såklart över tiden, vilket är typsikt då man skall iväg. Så klockan 21.30 gick jag hemifrån för att gå till festen, och jag kom väl ditt runt 22 var en bra bit att gå i högklackat. Senare på kvällen tog alla sen en taxi mot stan och så hamnade vi på ett uteställe och då blev det till att dansa lite.

Idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, vilket är ganska förståligt då jag ganska nyligen klev upp ur sängen. Nu skall jag borsta tänderna och sen gå och köpa bröd från vårt surdegsbageri. Slänger in lite bilder senare från igår.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0