Godmorgon och killar som är sjuka

Japp det känns som en sådan iaf, passar på att slänga in ett inlägg så här på morgonkvisten. Skall snart snöra på mig skorna och ta och gå min promenad, som det har blvit lite si och så med de senaste dagarna. Älsklingen min var uppe redan vid sex, och detta trots att han är sjuk, men han ville väl hemskt gärna jobba idag på den där  skolan. Som sagt killar och deras sjukdomar blir jag ju ju inte klok på, jag själv räknar mig inte som sjuk först då jag ligger däckad i sängen. Nu dags för promenad så det får vara nog med skrivande.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja men eller hur, lite mänsklighet måste dom ju visa! herregud vem börjar liksom banka på taket kl 06.40 en morgon sådär utan vidare? när dom har hela dagen på sig.. gaaaah.

2008-05-14 @ 08:02:34
URL: http://emmaebba.blogg.se
Postat av: passepartout

ja det är så himla fint, lite romantiskt sådär. :)

2008-05-14 @ 08:13:24
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0