Kluven..framtiden??

Japp jag har kännt mig kluven sedan igår, då jag börjar tänka på saker som rör min framtid.  Tiden har gått för fort fram känns de som, för inte så länge sen var de januari och jag startade med mitt examensarbete. Nu är de snart juni och jag är klar och skall lämna skolan bakom mig. Det är svårt att veta vem man skall prata med, men min goda vän och jag diskuterade detta lite igår, vilket gjorde att jag nästan fick ännu mer frågor i mitt huvud än vad jag hade innan. Vilket iofs inte var dumt, för det är stort steg som jag kommer ta och de krävs att jag tänk igenom allt ordentligt.

Det känns även som att alla som frågar mig vad jag vill göra blir förvånade över att jag inte vet, men måste man verkligen veta allt när man är 24?? Är alla människor som tickande bomber som har bestämda mål i livet som måste uppnås?? Tycker alla att det är viktigt att man har ett jobb innan man ens är klar med sitt examensarbete?

Jag har iaf en del att fundera på i helgen, som jag för övrigt skall spendera själv för minst 3 helgen i rad! Uhh jag blir så less och nu orkar jag inte tänka något mer utan skall försöka vika tankarna åt sidan om än för en litenn stund.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vad rar du är :) Hoppas helgen blir fin!

2008-05-16 @ 13:44:48
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Aa här skiner solen :) Det är inte fel

2008-05-16 @ 13:53:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0