Promenad och inte många dagar kvar..

Japp som vanligt blev det en morgonpromenad, och den här gången gick vi vid vattnet och kolla på alla båtar i den stora hamnen. På hemvägen såg vi en överkörd hare och då jag inte var beredd så flög jag typ 10 meter upp i luften, vilket min kompis hade lite kul åt. Sen har jag än så länge bara hunnit med att äta frukost, men skall så smått börja hugga tag i pluggandet. Funderar även på om jag skall sitta ute senare och skriva lite, men då måste de bli lite varmare. Till helgen är de kryssning med ett helt gäng sköna människor från jobbet. Vilket jag längtar till och för hoppningsvis så går det att sola lite på båten då de talas om ett sjukt varmt väder.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Eme

Nej jag har inte heller hört det tidigare. Men jag gillade bilderna! Tycker att de får en att dröma sig bort lite till ett drömland!

2008-05-08 @ 09:16:18
URL: http://emes.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nee verkligen inte =P ja gö de =) Ha en bra da!

2008-05-08 @ 09:29:12
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0